„Új logó, ugyanaz a szenvedély” – olvasható a GLS weboldalán. Abban biztosak vagyunk, hogy a változás az életünk része, legyen az magán, vagy üzleti indíttatás.
A GLS új logója modernebb frissebb, a szolgáltatásuk pedig épp olyan megbízható, mint korábban volt. A megújult arculat akkor igazán látványos, ha minden anyagon és felületen érvényesítésre kerülnek, így korábbi munkánkat a GLS megbízásából újra dekoráltuk.
A Budapest mellett működő központ, nemzetközi csomagirányítóként is szolgál, homlokzatán 2 világító mart dibond előlapos világító reklámdoboz, melyet újra gyártottunk, és telepítettünk.
A megrendelést követően látványtervet készítettünk az új logóval, ennek az elfogadása után megadott RAL szín szerint készítettük a tábla front oldalát, kimartuk a GLS betűket és a pontot, majd fehér és sárga formavágott plexivel kialakítottuk a betűk hátterét, így a betűk dinamikus hideg fénnyel világítanak. Villanyszerelőink a LED-ekkel felszerelt világító berendezéseket alkonykapcsolóval látták el.
Emellett, egy 3 oldalú totemoszlopot is újra kasíroztunk vinyl-el, melyek időtálló dibond lemezre kerültek. Természetesen, az UV nyomtatott megoldás a napsugárzásnak is ellenáll, így biztosítva a partnerünk logójának megjelenítését hosszú távon.
A pontos, kosaras autós felmérésnek köszönhetően a telepítés zökkenőmentesen zajlott, ügyfelünk elégedetten vette át új reklámeszközeit.